knihi.cz
...váš on-line čtenářský deník!
knihy autoři čtenáři diskuze
0

Obálka knihy Marketing

Gary Armstrong, Philip Kotler

kategorie technika, IT, hobby
přidáno přidáno: 12.01.2009

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení v e firmách.
Kde koupit knihu Marketing?

Originální název: Marketing: An Introduction, 6th Edition

zapln-lightdalší knihy autorů Gary Armstrong, Philip Kotler
zapln-lightantikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
zapln-lightkomentáře a hodnocení knihy Marketing

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2006-2021 | RSS: novinky, nové knihy, komentáře, diskuze, diskuzní fórum, citace, koupelnový nábytek