0 |
|
![]() |
![]() ![]() |
seznam knih
0
|
|
![]() |
Gary Armstrong, Philip KotlerŠesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí modern...
žádná nabídka - žádná poptávka - přidat novou!
|
0
|
|
![]() |
Kevin Lane Keller, Philip KotlerNové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotl...
žádná nabídka - žádná poptávka - přidat novou!
|
0
|
|
![]() |
Gary Armstrong, Philip Kotler, Saunders Saunders, Veronica WongKniha se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. Dívá se na praktický marketing nejen ze světového, ale zejména evropského pohledu, přináší speciální poznatky důležité pro ev...
žádná nabídka - žádná poptávka - přidat novou!
|
0
|
|
![]() |
Philip KotlerSvětoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situac...
žádná nabídka - žádná poptávka - přidat novou!
|
0
|
|
![]() |
Fernando Trías de Bes, Philip KotlerSpotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produk...
žádná nabídka - žádná poptávka - přidat novou!
|

Pokud chcete vložit výrok, musíte se přihlásit.
Philip Kotler | trvalý odkaz