0
|
|
![]() |
Gary Armstrong, Philip Kotler, Saunders Saunders, Veronica Wong![]() ![]() Kniha se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. Dívá se na praktický marketing nejen ze světového, ale zejména evropského pohledu, přináší speciální poznatky důležité pro evropský trh. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů. Originální název: Principles of Marketing, Fourth European Edition
|


Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Moderní marketing, čtvrté evropské vydání | trvalý odkaz | textová verze | RSS komentářů | RSS diskuze