knihi.cz
...váš on-line čtenářský deník!
knihy autoři čtenáři diskuze
0

Obálka knihy Moderní marketing, čtvrté evropské vydání

Gary Armstrong, Philip Kotler, Saunders Saunders, Veronica Wong

kategorie technika, IT, hobby
přidáno přidáno: 12.01.2009

Kniha se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. Dívá se na praktický marketing nejen ze světového, ale zejména evropského pohledu, přináší speciální poznatky důležité pro evropský trh. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.
Kde koupit knihu Moderní marketing, čtvrté evropské vydání?

Originální název: Principles of Marketing, Fourth European Edition

zapln-lightdalší knihy autorů Gary Armstrong, Philip Kotler, Saunders Saunders, Veronica Wong
zapln-lightantikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
zapln-lightkomentáře a hodnocení knihy Moderní marketing, čtvrté evropské vydání

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Moderní marketing, čtvrté evropské vydání | trvalý odkaz | textová verze | RSS komentářů | RSS diskuze
© 2006-2024 | RSS: novinky, nové knihy, komentáře, diskuze, diskuzní fórum, citace, koupelnový nábytek