knihi.cz
...máte něco rozečteného?
knihy autoři čtenáři diskuze
1
Obálka knihy The Brand Gap

Marty Neumeier

kategorie ostatní
přidáno přidáno: 16.09.2009

Autor Marty Neumeier říká: "V této knize se pokouším o pohled z výšky: co branding je (a není), proč funguje (a nefunguje) a hlavně jak překonat propast mezi obchodní strategií a designem - mezi logikou a magikou – a jak získat udržitelnou konkurenční výhodu. Většina knih o brandingu obsahuje vyčerpávající (někdy doslova) seznam příkladů a studií, podporujících jejich teze, ale já se snažím o opak. Používám nejmenší nutné množství informací a komunikaci známou z firemních schůzí — ilustrace, diagramy a tabulky — a doufám, že tak budu schopen problematiku brandingu prezentovat jasně a jednoduše. Váš čas je drahý, takže mým cílem je knížka, kterou stihnete přečíst během kratšího letu letadlem. Mým dalším cílem je vybavit vás fungujícími principy, které vám vydrží po celou kariéru."
Kde koupit knihu The Brand Gap?

Originální název: The Brand Gap
Původní cena: 790 Kč

zapln-lightantikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
zapln-lightkomentáře a hodnocení knihy The Brand Gap

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2006-2024 | RSS: novinky, nové knihy, komentáře, diskuze, diskuzní fórum, citace, koupelnový nábytek