0
|
|
Joeri Van den Bergh, Mattias BehrerGenerace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnoh...
žádná nabídka - žádná poptávka - přidat novou!
|
1
|
Don ThompsonOjedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním. Nesmírně čtivou a zábavnou formou identifikuje ekonomické zákony a marketingové strategie, které vedou k dosažení tak závratný...
žádná nabídka - žádná poptávka - přidat novou!
|
1
|
Manuál manažera100%Robert HellerŘízení kariéry, rozvoj organizace, finanční management, základy plánování, marketing a prodej, sledování ukazatelů, globální podnikání, mezikulturní řízení - to vše jsou pojmy, s nimiž se setkává každ...
žádná nabídka - žádná poptávka - přidat novou!
|
1
|
The Brand Gap100%Marty NeumeierAutor Marty Neumeier říká: "V této knize se pokouším o pohled z výšky: co branding je (a není), proč funguje (a nefunguje) a hlavně jak překonat propast mezi obchodní strategií a designem - mezi logik...
žádná nabídka - žádná poptávka - přidat novou!
|