knihi.cz
...založte si svůj deník teď!
knihy autoři čtenáři diskuze
0

Obálka knihy Guerilla marketing

Jay Conrad Levinson

kategorie společenské vědy
přidáno přidáno: 04.12.2013

Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem; jeho kniha, kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci.
Kde koupit knihu Guerilla marketing?

Originální název: Guerilla marketing
Štítky: marekting
Počet stran: 336
Původní cena: 499 Kč

zapln-lightantikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
zapln-lightkomentáře a hodnocení knihy Guerilla marketing

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2006-2024 | RSS: novinky, nové knihy, komentáře, diskuze, diskuzní fórum, citace, koupelnový nábytek