knihi.cz
...nevíte co číst? Poradíme!
knihy autoři čtenáři diskuze
1

Obálka knihy CRM Řízení vztahů se zákazníky

Vít Chlebovský

kategorie učebnice, encyklopedie
přidáno přidáno: 12.11.2012

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení, kterými směry se dnešní obchod a marketing vyvíjí.
Kde koupit knihu CRM Řízení vztahů se zákazníky?

Počet stran: 190

zapln-lightantikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
zapln-lightkomentáře a hodnocení knihy CRM Řízení vztahů se zákazníky

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
CRM Řízení vztahů se zákazníky | trvalý odkaz | textová verze | RSS komentářů | RSS diskuze
© 2006-2024 | RSS: novinky, nové knihy, komentáře, diskuze, diskuzní fórum, citace, koupelnový nábytek