knihi.cz
...vaše on-line knihovnička!
knihy autoři čtenáři diskuze
1

Obálka knihy Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Barbora Osvaldová, Jan Halada

kategorie učebnice, encyklopedie
přidáno přidáno: 12.01.2009

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.
Kde koupit knihu Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace?


zapln-lightdalší knihy autorů Barbora Osvaldová, Jan Halada
zapln-lightantikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
zapln-lightkomentáře a hodnocení knihy Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace | trvalý odkaz | textová verze | RSS komentářů | RSS diskuze
© 2006-2024 | RSS: novinky, nové knihy, komentáře, diskuze, diskuzní fórum, citace, koupelnový nábytek