1
|
|
David HalberstamDavid Halberstam ve své rozsáhlé práci dokazuje, že na první pohled nevýrazná etapa padesátých let je pro Ameriku i pro svět mnohem důležitější. Právě v padesátých letech se rodila americká moderní po... |
1
|
|
Smysl života70%Alfred Adler... |
2
|
|
Peter SingerKniha o nadvládě lidských bytostí nad bytostmi ne-lidskými. O nadvládě způsobující stále mnoho bolesti a utrpení. Boj proti ní je pro autora právě tak důležitý jako boj za kterékoliv morální a sociáln... |
1
|
|
Jared DiamondJe všeobecně známo, že historie vývoje různých lidských skupin a společností z různých oblastí naší planety se od sebe značně liší. Ve světě dnes bohatstvím a mocí vládnou zejména národy euroasijského... |
3
1 |
|
Raymond AronKniha renomovaného francouzského sociologa a politologa, jedné z největších postav sociálních věd 20. století, sice poprvé vyšla již roku 1955, je však stále aktuální a vyargumentovanou kritikou tehdy... |
4
|
|
Psychologie86%Daryl J. Bem, Edward E. Smith, Richard C. Atkinson, Rita L. Atkinson, Susan Nolen-HoeksemaJedna z nejužívanějších učebnic psychologie, jejíž nové vydání bylo zásadně upraveno a doplněno vzhledem k aktuálnímu vývoji psychologického poznání. Kniha pokrývá hlavní oblasti psychologie: neurobio... |
0
|
|
Zdeněk VelíšekKniha Zdeňka Velíška vychází z jeho komentářů na internetu ČT24 a navíc přibližuje čtenáři i autorovy zážitky z reportážních cest a jeho osobní vyznání reportéra a komentátora České televize. Leitmoti... |
1
|
|
Margaret J. Blacková, Stephen A. MitchellKniha zpřístupňuje psychoanalitické práce, které byly napsány po Freudovi. Díky množství kazuistik obsažených v této svěžím jazykem a bez odborného žargonu napsané knize nám mohou být moderní psychoan... |
1
|
|
Erazim KohákNová kniha známého filosofa. Ve svých přednáškách Kohák volí čtivý esejistický tón, leč ne na úkor filosofické svědomitosti. Čtenář, který jeho úvahy pozorně sleduje, získá velmi dobrou orientaci v mo... |
5
|
|
Konrad Paul LiessmannPojmy vědění a vzdělání hýbou lidmi stejně jako trhy. Tvrdí se, že jsou nejdůležitějším zdrojem Evropy, chudé na suroviny, a ten, kdo investuje do vzdělání a rozvíjí své vědění, investuje do budoucnos... |