Démon z hráčského doupěte

Když šestnáctiletý Eddy Blyton tiše sestupoval po dlouhém schodišti, věděl, že nastala jeho chvíle. Ještě dnes v noci chtěl přivolat ďábla! Snažil se chovat tiše, protože jeho rodiče měli lehké spaní. Probudilo je i zamňoukání kočky na zahradě.
Eddy se usmál. S chutí by si byl poskočil, ale musel se ovládat. Za pár minut už se dočká a bude mluvit s ďáblem.
Zasmál se, když si vzpomněl, jak o něm jednou učitel řekl, že je matematický génius. A byla to pravda. Uměl zacházet s počítačem, suverénně programoval a uměl vytvářet i počítačové obrazy monster.
Eddyho otec pracoval u počítačů. Byl zaměstnán u zábavní elektorniky. Specializoval se na hrací automaty a na videohry.
Už před pěti lety, kdy nastal v této oblasti boom, Eddyho hry velice zaujaly. Nedokázal se odtrhnout od hracích automatů a později chtěl vědět, jak to všechno funguje.

www.knihi.cz