Bordel jako byznys

Alexander Gerhardinger v knize v krátkých příbězích popisuje, jak takový nevěstinec vůbec vznikne a jak funguje každodenní provoz.
Příběhy jsou napsané upřímně a jsou zajímavé pro každého, nejen pro muže, kteří nevěstinec navštěvují nebo se ho chystají navštívit poprvé, ale i pro ty, kteří si chtějí založit firmu v jakémkoli oboru. Autor dnes ví, jak se vybírají prostitutky, lákají záletníci a jak se ubránit brutální konkurenci. Vypráví o vyděračích, kteří bez skrupulí vybírají výpalné za ochranu, o zkorumpovaných policistech, dvacetiletých kuplířkách, knězích v nevěstinci a o tom, čemu se člověk vzhledem ke kterékoliv oblasti podnikání může v tomto byznysu naučit. Kdyby ženy mohly sledovat provoz v mém podniku, zjistily by: Není podstatné být krásná. Mnohem důležitější je přívětivost. Zatímco krásné dívky v mém podniku čekají chladně u baru na zákazníky, a přitom dokonce bývají svými kolegyněmi ze závisti a žárlivosti šikanovány, přívětivé dívky dělají obchody. To je koneckonců také vážně míněná obchodní rada všem podnikatelům v oboru poskytování služeb. Pokud chcete dělat dobré obchody, tak neberte krásné dívky. Berte ty přívětivé.

www.knihi.cz