knihi.cz
...nevíte co číst? Poradíme!
knihy autoři čtenáři diskuze
2
hodnoceno 2

Obálka knihy Google story

David A. Vise

kategorie technika, IT, hobby
přidáno přidáno: 17.06.2007

Příběh jednoho z internetových úspěchů dnešní doby. Díky pečlivému průzkumu a výborné spolupráci s Googlem vám tato kniha umožní nahlédnout do zákulisí vzniku a růstu společnosti, jejíž jméno je nejoblíbenější značkou a slovem, kterému rozumí celý svět. Čtenáři se dozví o obchodním důvtipu a počítačové magii, jež odstartovaly ohromující vzestup této firmy; o tajné síti computerů produkujících výsledky vyhledávání rychlostí světla; o nekonvenčním přístupu, díky němuž mohla společnost ohrozit dominantní postavení Microsoftu a zatřást Wall Streetem. Google story je kompletní zprávou o mediální firmě poháněné nejnovějšími technologiemi, která během několika krátkých let dokázala zpřístupnit informace o čemkoli komukoli na světě.
Kde koupit knihu Google story?


zapln-lightantikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
zapln-lightkomentáře a hodnocení knihy Google story
banter (80%)
přidáno přidáno: 18.10.2007 - 10:33
Splněný americký sen. Larry a Sergej nezačali vyvíjet Google, aby zbohatli, ale protože chtěli udělat nejlepší vyhledávač. To se jim povedlo a ještě na tom dost vydělali. Navíc udělali z GoogleLabs ráj pro programátory. Rozhodně stojí za přečtení, i když příběh je lepší než kniha.
valda (65%)
přidáno přidáno: 20.02.2011 - 01:22
David A. Vise, novinář Washington Postu, sepsal knihu, která popisuje krátkou historii společnosti Google od jejího vzniku v roce 1998, kdy si dva američtí postgraduální studenti (L. Page, S. Brin) řekli, že vytvoří nejlepší vyhledávač na světě, po rok 2005, kdy byla kniha napsaná. Popisuje netradiční postupy, které oba zakladatelé používají, společně s CEO Googlu Ericem Schmidtem, v řízení této firmy.
Bohužel je celá kniha spíše ne moc uceleným souborem „přeříkaných“ článků z novin, zároveň na mě text působil, že tématu autor stejně jako překladatel příliš nerozumí. Vise, přestože je držitel Pulitzerovy ceny, je taky dost nudný vypravěč. Určitě by se z příběhu dalo vytěžit víc.
Kniha hodně působí, jako reklama na Google, někdy je to až přehnané, jak se všude píše o tom, že Google zachraňuje děti, Google se řídí heslem „Don’t be evil“, Google je nejlepší, áááno… Zato Microsoft je tvůrcem všeho zla, nemáme rádi Billa Gatese, áááno… Celá organizace na mě chvilkama působila trochu jako sekta.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2006-2018 | RSS: novinky, nové knihy, komentáře, diskuze, diskuzní fórum, citace, koupelnový nábytek