knihi.cz
...čtenáři všech žánrů spojte se!
knihy autoři čtenáři diskuze
0

Obálka knihy Od lokálních mítinků k politickému marketingu

Eva Bradová

kategorie učebnice, encyklopedie
přidáno přidáno: 12.01.2009

Volební kampaně mají v procesu voleb nezanedbatelný vliv na rozhodování voličů a samotné volební výsledky. Přestože volební kampaně představují nepostradatelnou součást voleb a společně tvoří jeden z hlavních pilířů teorií demokracie, zůstává tato oblast v České republice takřka nedotčena systematickým politologickým výzkumem a to navzdory faktu, že s rostoucím vlivem medií na průběh voleb a charakter politických stran se význam volebních kampaní a politické komunikace neustále zvyšuje. Zatímco v zahraniční odborné literatuře můžeme nalézt k tomuto tématu desítky knih, v tuzemsku lze mluvit pouze o několika málo pokusech, proto chce předkládaná publikace přispět k zaplnění této mezery.

Autorka v textu vypracovává teoretický rámec tří vzájemně provázaných politických procesů: procesu politické komunikace, volebních kampaní a politického marketingu.
Kde koupit knihu Od lokálních mítinků k politickému marketingu?


zapln-lightdalší knihy autora Eva Bradová
zapln-lightantikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
zapln-lightkomentáře a hodnocení knihy Od lokálních mítinků k politickému marketingu

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Od lokálních mítinků k politickému marketingu | trvalý odkaz | textová verze | RSS komentářů | RSS diskuze
© 2006-2024 | RSS: novinky, nové knihy, komentáře, diskuze, diskuzní fórum, citace, koupelnový nábytek