knihi.cz
...brána do světa literatury!
knihy autoři čtenáři diskuze
0

Obálka knihy Politický marketing

Andrzej W. Jablonski, kolektiv autorů

kategorie učebnice, encyklopedie
přidáno přidáno: 12.01.2009

Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky. Čtenář nalezne v textu jak teoretický pohled na politický marketing, tak řadu praktických příkladů a přístupů z prostředí evropských zemí i USA. Publikace je určena širší odborné veřejnosti, politikům, pracovníkům politických stran, veřejné správy, nevládních organizací a také zainteresovaným laikům. Vhodná je rovněž pro vysokoškolské studenty politologie, žurnalistiky, mediálních studií, ekonomie a dalších společenských oborů.
Kde koupit knihu Politický marketing?

Originální název: Marketing polityczny w teorii i praktyce

zapln-lightantikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
zapln-lightkomentáře a hodnocení knihy Politický marketing

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2006-2024 | RSS: novinky, nové knihy, komentáře, diskuze, diskuzní fórum, citace, koupelnový nábytek